انتخاب ساده و دقیق موکت اداری
نوشته شده توسط : علیرضا تقوی

موکتهای اداری هنگام انتخاب نوع کفپوش دفتر ، در بالای لیست بسیاری از مشاغل قرار دارند. با انتخاب های طراحی درخشان ، ویژگی های صوتی عالی و انبوه مزایای دیگر که همه جعبه های مناسب را بررسی می کند ، موکت های اداری همیشه یک انتخاب مناسب برای کفپوش تجاری هستند. اما این را از ما بگیرید که انتخاب موکتهای اداری مناسب برای هر یک از پروژه های شما ممکن است به آسانی آنچه که به نظر می رسد آسان نباشد. گزینه های خارق العاده بسیاری وجود دارد که فاکتورهای زیادی را باید در نظر گرفت. بنابراین ، ما یک راهنمای جامع تهیه کرده ایم تا شما را در کل مراحل انتخاب بهترین موکتهای اداری راهنمایی کنیم.

راهنمای نهایی موکت ها را بارگیری کنید

چرا موکت های اداری یک گزینه عالی برای فضاهای اداری است
موکت های اداری که به شما امکان آزادی و انعطاف پذیری بیشتر در خلاقیت و طراحی را بیش از هر ماده کف دیگر می دهد ، انتخاب مناسب برای هر پروژه طراحی دفتر است. با فناوری های جدید رنگی با سرعت بالا ، تولید کنندگان موکت سفارشی ابزاری را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید تقریباً هر چیزی را روی مواد با کیفیت بالا با قیمت مناسب ایجاد کنید. کفپوش بخش مهمی از هر پروژه طراحی است ، که شامل درصد عظیمی از فضای اداری است. موکتهای اداری عالی شما را قادر می سازند با ایجاد طرحی که مارکی را که برای آن کار می کنید ، از این فضا به نفع خود استفاده کنید و موکتی برای استفاده در دفتر به دلیل قابلیت جذب و بهبود ، عملی ترین انتخاب کفپوش برای یک محیط کار روزمره است. صدا در یک طرح باز دفتر.

موکت های اداری-توسط-ege-in-copenhagen
چگونه بهترین موکتهای اداری را انتخاب کنیم
طراحی یک فضای اداری می تواند یک پروسه طولانی باشد که بخشی از آن شامل انتخاب موکت مناسب دفتر است. انتخاب موکت مناسب برای دفتر کار بعدی خود مستلزم ارزیابی فضای کاری و در نظر گرفتن فاکتورهای متعددی است که می تواند انواع موکت تجاری را تحت تأثیر قرار دهد. در اینجا چند سوال وجود دارد که می توانید هنگام انتخاب موکت برای استفاده در مطب از خود بپرسید.

موکت اداری چقدر باید دوام داشته باشد؟
اول کار های مهم. مشخص کنید که طول عمر موکت اداری باید چقدر باشد. یک قانون اساسی: هرچه اجاره نامه طولانی تر باشد ، کیفیت موکت بالاتری نیز لازم است.

یک موکت با کیفیت تجاری امید به زندگی 10-30 سال دارد و تا زمانی که به درستی نگهداری شود به شکل نوک آن باقی می ماند.

چگونه از فضاهای مختلف دفتر استفاده می شود؟
در مرحله بعد ، تعیین کنید که هر منطقه اداری از نظر ترافیک پا و حرکت مبلمان چه مقدار استفاده می شود. دفاتر خصوصی و اتاق های کنفرانس به دلیل استفاده متوسط ​​ممکن است به مقاومت کمتری در برابر موکت نیاز داشته باشند ، در حالی که راهروها و مکان های مشترک معمولاً مورد استفاده سنگین قرار می گیرند. اینها موارد مهمی است که باید هنگام انتخاب بهترین موکت اداری برای محل کار خود در نظر بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ویژگیهای عملکرد موکتهای مختلف اداری برای سطوح مختلف استفاده بیشتر بخوانید.

این موکت در یک فضای اداری واقعی چگونه خواهد بود؟
نورپردازی می تواند موکتهای اداری شما را به طریقی بیش از یک مورد تحت تأثیر قرار دهد و باعث تغییر شکل و ظاهر طراحی شما به طور کامل شود. گرفتن نمونه های موکت اداری در محل به شما این امکان را می دهد که موکت را در زیر نور دفتر مشاهده کنید و همچنین در فضایی که فعالیت می کند دید خود را زنده کنید. مشتری شما به شما اعتماد می کند تا یک چیز جالب را طراحی کنید ، پس چرا با آوردن برخی از نمونه های موکت اداری برای نشان دادن حضوری به آنها طعم استعداد خلاقیت خود را نمی چشید.

موکت اداری-الهام-توسط-ایج
موکت اداری تجاری چقدر می تواند لکه هایی مانند ریختن قهوه را کنترل کند؟
انتخاب موکت های مختلف برای مناطق مختلف ، از جمله سفره خانه ها و راهروهایی که باعث ترافیک شدید پا و نوشیدن قهوه می شوند ، ضروری است. وقتی کسی به ناچار فنجان قهوه خود را می ریزد یا روی کفش هایش خاک می ریزد ، بهتر است انتخاب های رنگی در محدوده متوسط ​​داشته باشد ، که می تواند جمع شدن روزانه خاک و لکه های موکت های دفتر را خاموش کند.

لکه اصلی موکتهایتان را کشف کرده اید؟ برای راهنمایی تخصصی در مورد تمیز کردن لکه های موکت ، این راهنما را بخوانید.

عملکرد این موکت در یک فضای کاری چگونه است؟
پشتی کوسن راحتی و عملکرد موکت را بهبود می بخشد ، زیرا تأثیر ترافیک پا را جذب می کند ، باعث می شود الیاف موکت در فضای کار بهتر به نظر برسند و ماندگارتر شوند. پشتی موکت برای استفاده در مطب نه تنها در پا راحت است ، بلکه به دلیل توانایی آن در بهبود آکوستیک ، در گوش نیز راحت است. با تأمین کننده موکت خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که پشتوانه مناسب موکت را برای هر منطقه در ساختمان اداری مشخص کرده اید.

نقش پشتی موکت برای استفاده در دفتر
آیا باید نقشه کف سازی ایجاد کنم؟
تهیه یک طرح دقیق قرار دادن موکت می تواند باعث کاهش اشتباهات و تأخیرهای تاسیسات موکت در محیط های بزرگ اداری شود. برای اطمینان از عملکرد روان همه اجزای سازنده ، از کفپوش خود اطمینان حاصل کنید.

چگونه می توانم برای نصب موکت اداری آماده شوم؟
قبل از نصب موکت اداری جدید ، تمام جزئیات موجود را با تأمین کننده موکت و نصاب موکت اداری قبل از تحویل تأیید کنید. یک برنامه تدارکاتی در نظر داشته باشید و تأخیرهای احتمالی مانند زمان انتظار 24 ساعته برای مسطح شدن موکت پهن قبل از نصب و اینکه آیا بعد از نصب فضا به مدت 48 ساعت یا بیشتر به دلیل نوع چسب استفاده می شود ، را در نظر بگیرید.

اشتباهات پرهزینه در مرحله نصب معمول است ، مگر اینکه اقدامات دقیق انجام شود. شما نمی خواهید این اتفاق با پروژه شما بیفتد. درعوض ، می خواهید نتایج خیره کننده را تحسین کنید.

موکتهای اداری و موافقان
نمی توان انکار کرد که گزینه هایی مانند چوب سخت ، بتن صیقلی یا کاشی می تواند یک انتخاب عالی برای بسیاری از فضاهای کف باشد ، بنابراین ، چه زمانی و چرا ممکن است موکت های اداری گزینه ایده آل برای یکی از پروژه های طراحی دفتر شما باشد؟ موکتهای اداری و گزینه های کفپوش سخت چه مزایایی دارند؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

به طور کلی ، گزینه های کفپوش سخت فاقد تنوع سبک ، طرح ، بافت و انواع ساختاری است که با همتای موکت های آنها موجود است. اگر موکت با کیفیت مناسب نصب و نصب شود ، مزایای فراوانی را برای یک فضای کاری به وجود می آورد که بیش از ظاهر فیزیکی است.

تطبیق پذیری طراحی
"هر موکت یک کار هنری است و اگر آزادی طراحی نبود که با طراحی های سفارشی مجاز بودیم ، بعد فوق العاده ای را در اتاق از دست می دادیم."

Mikkel Küster ، طراح داخلی MAKVäRK

طرح موکت اداری-با-کاشی-موکت-و-موکت-مخمل خواب دار
کار با یک تولید کننده موکت برای مصارف تجاری یا خانگی این آزادی را برای شما فراهم می کند که دقیقاً آنچه را در طراحی موکت اداری خود می خواهید مشخص کنید. از رنگ های پر جنب و جوش ، تا الگوهای سفارشی سفارشی ، تا بافت الیاف مجلل و رنگ های خنثی کلاسیک - انتخاب با شماست.

ببینید که چگونه این فضای اداری از تطبیق پذیری طراحی موکت استفاده کرده است.

موکتهای اداری پایدار
با انتخاب یک تولید کننده موکت که خود را وقف ایجاد موکتهای اداری پایدار کرده است و تأثیر منفی بر محیط زیست نمی گذارد ، پروژه دفتر خود را به یک پروژه سازگار با محیط زیست تبدیل کنید. برخی از انواع موکت های اداری حاوی مواد خطرناکی هستند که نه تنها به اکوسیستم آسیب می رسانند ، بلکه می توانند سلامتی کارگران را نیز تهدید کنند. ضروری است که بررسی کنیم تولید کنندگان از چه موادی استفاده می کنند. به عنوان مثال ، بسیاری از تولیدکنندگان از قیر و پی وی سی در پشت موکت استفاده می کنند که این برای محیط زیست مضر است.

منبع : https://blog.egecarpets.com/explore/the-complete-guide-to-office-carpets

 





:: موضوعات مرتبط: موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت , بهترین موکت , خرید انواع موکت , خرید موکت ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: